all the words left unsaid.

Nu är det helg och jag är på rätt bra humör idag. mamma är och handlar och jag ska egentligen städa lite här hemma men ville bara skriva ner lite först.
Det är blåsigt och kallt men det gör inte så mycket. känns som att jag blir lite piggare iallafall.
Idag räknade jag mer matte än någonsin på skolan och jag hoppas att jag klarar G i den här kursen med.
Och blev tillfrågad om jag skulle kunna tänka mig att jobba på simskolan i höst igen. Om jag får gå den där fortsättningskursen så får jag mer betalt och då kan det ju faktiskt vara ett bra extrajobb kanske.

Jag och rickard hyrde borat i söndags, kanske dags att se den igen innan den ska tillbaka till videoteket.
så jäkla sjuk och rolig film.

Nu ska det städas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0