Saturday

Idag fick jag sova till ett, det var slappt.
sen vart det en vända på stan. köpte strumpbyxor strumpor och en tunika. svart såklart.
fikade lite med mami och J.
Nu lagar vi tacos här hemma. Lena kanske skulle komma hit och äta.
Och sen är jag bjuden på infyttningsfest hos jonas på frösön.

________________________________________________________________________

festen var seg, krogen var rolig men inte topp. men seb och broman var med iallafall det var bra. och sen träffade jag en hel del kompisar och bekanta så det var trevligt iallafall,
ligger hemma i sängen nu och hoppas att R mår bra.
vissa människor med deras ideer. ibland undrar jag vad det är för idioter.
Lyssnar på Hekel, i like it.

men nu ska jag prova sova.

I Love him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0