I belong to the earth and you to the sky, so fine.

jag börjar dryga ihop totalt snart känns det som. behöver ett arbete eller något att göra. men det fixar sig ju inte själv heller precis så är inte så stor ide att klaga.
har fixat lite med skivan idag. skrivit ut lite bilder och satt namn på låtarna som inte hade det.
tränat lite till spelningen i hallen och mest slöat.

låg vaken hela natten inatt och kollade på film. så när pappa kom hit och ville fika och prata så var jag halvdöd hehe.





image21








I wish my arms were wider
I wish that I could hide you so you could rest and repair
without the blanket of sorrow the thick and the grey
your blanket of woe is so heavy and stained
just you sleep a little, baby
leave the world alone and later if you wake up alive
that old blanket of sorrow could be feathers and down
your blanket of woe would leave you alone

and I could love you 'til you drown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0