Les fleurs.

Lång tid har gått, mycket har hänt men har inte orkat skriva något.
Simskolan är snart slut och jag kommer sakna mina fina ungar, som förgyller mina onsdagar.
Mina arbetskamrater däremot, dom kommer jag inte sakna alls, det ska mer bli skönt att slippa dem.[Onsdagarna alltså inte dom som jobbar dom andra dagarna.]

Min morfar lämnade oss väldigt hastigt, hjärtinfarkt trodde läkaren.
Så det har varit begravning och minnesstunder och grejer.
vi saknar honom väldigt väldigt mycket.
Tusen tack till maria som skickade in till en av fonderna.

Snart åker jag mamma och brorsan till turkiet. det ska bli skönt att få komma ifrån allt ett tag. även om det bara är en vecka så hjälper det en hel del iallafall. vi ska bada sola och bara slappa och shoppa.

R ligger här bredvid och svär åt hockeyn. fel lag vinner tydligen höhö.







You are my sweetest downfall.
I loved you first, I loved you first.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag beklagar sorgen min vän. Du får hämta nya krafter i Turkiet! Hoppas att du mår bra i övrigt. Pussåkram!

2008-04-10 @ 01:21:55
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0