I am so much more me that you are perfectly you


Jag ska jobba imorgon men ändå sitter jag här klockan 03.00 på natten.
kan inte slita mig från musiken och bilderna.

på torsdag åker jag upp till R. det känns konstigt. vi har inte setts på så länge men det blir nog bra bara vi får umgås lite och prata om allt.

jag tror jag måste gå till doktorn.
det är nåt som känns fel. eller så är det bara jag som intalat mig det så länge att jag börjat tro på det. jag kanske är helt frisk med men vem vet. en känsla bara att nåt är riktigt fel.

Sandra har nu flyttat till lindköping, jag kommer sakna henne oh så mycket.
vi hade ju blivit så bra vänner nu men jag hoppas det håller sig ändå fast man inte ses ofta.
det kommer bli bra.




Jag vill dricka rött vin, elda ljus och lyssna på eluvium hela natten.



http://www.youtube.com/watch?v=pULmu86AXaY




Kommentarer
Postat av: sassa

Du kommer alltid finnas i mitt liv, så länge du vill!!! Friends forever babe.

2008-08-11 @ 23:03:58
Postat av: Mia

Att jag blev! Bara det att den är lite fläckig, så jag måste nog fylla i den när den läkt helt. Men det är ju inte så mycket att göra åt

2008-08-26 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0