digitalkamera, snusdosor, pengar, duschprylar, morgonrock, presentkort med mera.

Många fina julklappar blev det. och massor av mat har vi ätit.
vi började firandet på tisdagkväll med mamma jonas och n-o eftersom jonas skulle vara i krokom ikväll (onsdag). men vi hade det riktigt mysigt. vi spelade bingolotto med och jag vann 100 spänn! jag som aldrig spelar bingolotto!
ikväll på självaste julafton så var jag hemma hos michelle, vi hade det så mysigt och lugnt och skönt. åt lite julmat, drack massa julmust och åt julgodis. vi kikade på tv och fotade lite. jag hade det såsåså bra! Tack finaste michelle.

På fredag kommer R hit. det kommer bli kul det med. var ju ett tag sen vi sågs nu. i helgen blir det partyparty, bästaste sändra fyller the big 20 och sen på söndag har hårdrocksklubben öppet, då måste vi ju såklart passa på att vara där=)

nu ska jag försöka sova så jag kanske kommer upp nångång imorgon. då ska det städas, gå ut med hundarna, raka benen och tvätta kläder.

goodnight






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0