Il Était une Forêt...

Idag var jag till sjukhuset, farmor har ramlat och brytit foten på 2 ställen. så nu ligger hon där och käkar smärtstillande i väntan på operation. Men hon var rätt lugn ändå. var bara stressad över några protokoll hon skulle skriva på, och julblommor och tunnbrödsbak. så när hon får komma hem kommer jag nog spendera endel tid där och hjälpa till med allt.
jag har inte börjat fundera på vilka julklappar jag ska handla heller. blir nog mest presentkort och sånt. det är lättsammast.

på fredag förmiddag åker jag ner till uppsala, ska vara med Mia först fredag och lördag på dagen. och sen somsagt kommer sandra och hennes man så ska möta upp där nånstans så ska vi väl förfesta lite innan spelningen. kommer bli phun!

Nu ska jag försöka sova, kanske se om det finns nåt att se på tvn men knappast. önskar att dom kunde börja sända sex and the city igen på kvällarna. i like.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0