Then you came along.

Åh, tidig måndagmorgon och jag har sån julkänsla! Massor av snö, alla mysiga ljus och man får sitta med sina stora stickade tröja inomhus och mysa.
Mamma har åkt till doktorn och jag sitter och ugglar med en kopp te framför vakna med the voice.
Sen ska jag byta gardiner på rummet och fli bort alla kläder som ligger överallt.
ochochoch som vanligt, ringa efter jobb. jag är oh då dålig på det. är verkligen inte gjord för att söka jobb. är så otroligt dålig på att prata och förklara för folk. blir alltid så nervös, även fast det är över telefon.

På fredag bär det av mot uppsala och watain.
ska bli underbart att få träffa sändra igen och se henne i sin nya, fina, fräscha hårfärg.

Och jag vill måla om min fondvägg jag har i mitt sovrum här, från början tyckte jag att den var okej men nu tycker jag mindre och mindre bra om den. så tråkig och inte alls mysig. rätt stel är den faktiskt tillochmed.

nu mera vaniljte!

Byee



Kommentarer
Postat av: sassa

Ska bli underbart att träffa dig med!!!

Längtar som en idiot...

2008-12-01 @ 13:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0