D´insomnie.

idag fick jag mina glaasöögon.
vilken jäkla skillnad det blev alltså, helt sjukt.
dom där skulle jag ha haft redan för fem år sen så kanske jag hade sett nånting när jag satt där i skolan tusen meter från tavlan och kisade som en annan gammal gumma.

jag längtar till torsdag och fredag.
torsdagen består av jobb (kanske) och sedan spelningen med mustasch på GIII.
och fredagen består av jobb och sen party med snyggmichelle. lite öl lite plaza lite shejka.

Sitter här nu igen och kan inte somna. jag kanske borde kolla upp det här egentligen?
jag har ju verkligen problem med att somna. så fort jag lägger mig ned och försöker blunda så sätter allt i gång. tänker och funderar på allt. det liksom kryper i kroppen.
kanske blir bättre bara rickard kommer tillbaka ( inte om tusen år förhoppningsvis) så jag har någon att sova med. det brukar vara lättare då, då somnar jag som en get direkt.

Imorgon måste jag sätta mig ner och ringa runt lite till ålderdomshemmen och demensboendena här omkring stan och se om någon behöver mig nånstans. det vore ju inte dumt. det är ju bra betalt iallafall.

nu kommer en biiiild! hoho jag ser jävligt skev ut men bara så ni kan se hur jag ser ut i glajjorna höhö!

Tackochheeej



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo tack, det är bara bra med mig :). Jävlar vilka snygga brillor du har skaffat! Vilket optiker gick du till? Får man fråga vad brillorna kostade? Jävlar va snygga dom va! Pussåkram!

2008-02-26 @ 00:39:36
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0