Jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen!

Var på anställningsintervju i fredags men det gick ju åt pipan... för dom höhö!
dom ville att jag skulle börja där men det var inte riktigt som jag hade tänkt mig och väldigt dåligt betalt under kursen som man måste gå,
och sen när man har gått kursen på 8 veckor så kanske man inte får jobbet hursomhelst.
så det var lite wierd.
ska fortsätta jobbsökandet imorgon.
Och på fredagskvällen hängde jag med michelle merike kalle johan och lite annat folk. har inte haft så jäkla kul på så  länge! vi shakade ass i 2 timmar i streck, hade allsång och fick många skratt,

imorgon ska jag hämta ut mina första glajjor någonsin!
det ska bli intressant att se om jag kommer kunna trivas med dom eller om det bara blir bortkastade pengar.

Mustasch spelar på GIII på torsdag men jag vet inte om jag ska gå eller inte. 200 spänn är inte så lite för en som bara får 2000 i månaden som man ska leva på. men vi får se. ska se vad sandra bestämmer sig för och bestämma mig senare.

hoppas att det blir en repris med michelle på fredag.

och den 14 mars ska jag och erik spela i gamla kyrkan. lite mysmusik bara så hoppas att det kommer lite folk.

det får räcka för den här gången.

Adjöö

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hallåj :). Vad var det för jobb du sökte då? Och vad var det för kurs? Hoppas att allt är bra med dig :). Kramar!

2008-02-25 @ 22:22:43
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0