Just another straw pulled at random.

Kalaskalas. igår var det Aeon-spelning och hårdrocksklubben.
jag var där med sandra och vi hade hur roligt som helst. iallafall jag!
hängde med på efterfest på frösön hos ragnarsson efter det

Idag har jag bara sovit och kollat på tv.
spelade rallyspel med brorsan och har suttit och letat lite musik.

Imorgon ska jag på synundersökning och kanske förhoppningsvis få ett par glasögon.
måste ringa till pappsen och tigga lite pengar. annars blir jag ruinerad höhö.

House of metal i helgen, hade velat åkt på det med det blir för dyyyrt.

saknar R.









Denied the self control of fate

we flow suspended in semi-life
Until the ever imminent day
when oblivion claims our breath.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0