miss teacher.

Sandra E var här ikväll och kollade film med mig. vi såg We own the night. helt okej men ingen superhitt precis.
Och jag förösker använa mina nya brillor men får så jävla ont i skallen av dem. men man måste väl vänja sig antar jag, huvudet och ögonen måste få en chans att anpassa sig.

Sitter nu och diggar Vargsangs senaste platta. jäkligt bra faktiskt. tack rickard för all bra musik du fixar till mig =)
och nu ikväll så lockade jag håret. det tog sin tid men hade ju inget annat att göra så.
imorgen är det simskola. ska fixa papper om klädsim också. KOMIHÅG KOMIHÅG FRIDA!




Cursed by hatred and death!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Vet du, för mig är det tvärtom. Jag får ont i huvudet när jag inte använder glasögonen. Min huvudvärk försvann i och med att jag satte på mig brillorna första dan. Och nu är det precis som att jag ser mycket sämre än innan. Gud vad fin du är förresten! Du passar jättebra i lockigt hår :). Kramar!

2008-02-27 @ 22:18:34
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0