I've got razorblade lips I'm gonna kiss some wrists.


Nu har jag inte skrivit på väldigt länge. har inte haft lust eller tid till det.

Jobbar och sliter, har fått scema enda tills slutet av augusti så det är skönt. även om chefen som vi har nu är knäpp.

Har varit en sväng till götet. fick träffa emma hendrix, det var underbart!
och jag och sandra gick på metaltown såklart och drack öl på rockbaren. Dit måste vi snart igen. i loved it!

Har blivit en hel del festande här hemma också med sändrasändra. den bästa av dem bästa.

Idag köpte jag ett par kängor. dom var lite stora men då går det i många sockar när det blir kalla vintern.

På fredag ska vi ha morfars urnnedsättning, det känns lite tungt att behöva gå igenom allt igen men sen är det ju klart.


Konsert i ösd snart? har varit väldigt tyst på metalscenen nu ett tag så jag väntar med spänning.



http://youtube.com/watch?v=xtqy4DTHGqg


http://youtube.com/watch?v=xFYXP19e5KM



give me just a minute while i fuck the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0