Show me secret sins .



Nu har jag jobbat i lite mer än en vecka på det nya jobbet och allt har gått bra. Nu vill jag bara ha lön höhö.
Massa party i helgen, eller det blev torsdag, fredag eftersom jag ska jobba imorgon kunde jag ju inte festa ikväll(lördag)
Men det gör inget. har haft superkul verkligen och väldigt mysigt har det varit i det fina vädret.
Jonna är en av dom roligaste personer jag någonsin träffat haha! vilken kvinna.

Tittade på fotbollen ikväll, det var ju faktiskt spännande. portugal vann med 2-0 mot turkiet. jag vet inte riktigt om det var bra eller dåligt eftersom jag inte är så insatt i det där. Men blir nog ännu roligare sen när sverige ska börja spela. på tisdag.

Och jag sa nyss till maria, som sa att hon kände sig att allergisk. Att jag inte kände av det så mycket men nu, kom det som en  över mig. så nu sitter jag här med täppt näsa och nyser var tredje minut. it sucks.

Jag längtar till agusti.



Your voice, morphine in my ear

I'm filled with laughing gas and polluted air

I'm softly exhaling

you give me release






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0