its not the way im holding on its how im letting go.


Idag har varit bara slapp chill och softa. har inte gjort någonting på hela dagen.
det är skönt men samtidigt väldigt drygt. skulle behöva nånting mer givande än att bara vara hemma hela dagarna.
Imorgon ska jag iallafall försöka komma mig in till stan en sväng. har ju fortfarande 101 kronor jag kan spendera inne på H&M.
Tittade på american idol ikväll. det är ju väldigt underhållande men samtidigt blir man ju fan illamående av endel som är så jävla självsäkra och tror att det inte finns en chans att en enda på vår lilla jord kan tycka att dom inte sjunger bra haha! herregud.

Åh, jag måste söka jobb jobb jobb. det här funkar ju inte längre. inte med den lilla lön jag får per månad från simskolan.

Hoppas att det blir party till helgen, vill kalasakalasa.


Seb och Nordens nya projekt:

http://www.myspace.com/mortempartohumano




tack och adjööö.









image40



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0