Laura.


Why don't you give me he love?
Why don't you give me he


I torsdags var det jag sandra och Jenny på plaza. sandra spelade bort några hundra på black jack och allt var det var. så mycket folk har jag inte sett på plaza som det var då, men jag har ju mest varit där fredag eller lördag. kanske är torsdagar man ska satsa på höhö!

sen på fredagen drog jag hem till sandra när hon hade kommit hem från stockholm. våldsförfesten [ på två pers ] med öl och mayhem, vi var lite töntiga och headbangade lite i vår ensamhet och skrek med i freezing moon och de mysteriis dom sathanas. men jag hade kul som fan.

sen drog vi vidare till the rock och blev kvar där. mötte upp med broman, jaggo ragnarsson, sandra g och julia. trevligt som tusan! blev lite väl kalas men har ju hållit mig lugn ett bra tag nu :] vi kalasade fram till klockan 06.00 på morgonen hos Bromään och sen deckade jag på soffan hemma hos honom. vaknade halv 3 dagen efter med en jävla bakfylla haha! fyfan. sedan kom jag inte hem förän strax efter 18.00.

Idag måndag hade vi middag med simskolan på eastern, det var gottgottgott och trevligt.
imorgon ska jag försöka mig på att kliva upp klockan 08.00 för att följa med Maary till frisören och sen måste jag och Erik repareparepa så vi kommer kunna spela på fredag. [ Gamla kyrkan 22.00 ] annars vet jag inte hur det ska gå.

det var nog allt för den här gången.

Seeya!


image41







Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är sååå fin! Vet du det? Pussåkram!

2008-03-12 @ 00:24:24
URL: http://sarrahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0