and it hit me like never before..

Noll självdisiplin.
Nu sitter jag här igen, på natten, då jag egentligen borde sova.
Men jag kan inte låta bli. jag mår så bra nu. även om det är ensamt. men det är så lugnt och skönt. Melankoliskt.

Kollar på Ghost whisperer på tvn. Jag gillar den serien. den är ju väldigt påhittad och överdriven men det är nånting som gör att jag gillar den väldigt mycket.
Såg D H ikväll också. Lika bra och spännande som vanligt =) i love it.

Snartsnart åker vi till sundsvall för marduk. det ska bli väldigt kul. Hoppas jag har fått pengar tills dess bara. så jag kanske kan shoppa lite på dagen och dricka lite öl på kvällen.

Jag har skökt mer jobb också men dom verkar inte nappa.
Ska skicka iväg en ansökan till brunkullans krog imorgon och se hur det går.
Vore bra med ett arbete nu.





Good morning joan 
did you wake up alone
did you dream you woke up happy
with a phonebook full of names
just forget about Mary
she says everything's scary
she got locked inside her skin
get near her, she'll drag you in
I'd call on you if i could
if you were less like me I would
save you from this, if I could
if I were less like you, God knows i would
spare us all this shit
but you're all just like me so I quit!
my name is yours
can I sleep on your floor
see, my heroes changed their minds
and i lost my numbers.








Adios!

Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Jäklar vilka fina bilder av dig!!

2008-05-14 @ 09:40:46
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag håller verkligen med! Du är jättefin vännen! Kraaam!

2008-05-14 @ 22:59:26
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0