Ridden with divine infection.


Idag är det söndag. det är grått och trist. inte som igår. då var det varmt och skönt.
igår satt vi ute hos lena och grillade och drack vin. det var trevligt som tusan!

Väntar på samtal från där jag var på intervju i fredags. hoppashoppas att dem nappade. vore så skönt med nånting att göra. och att få lön.
Appropå lön så har jag fortfarande inte fått lön från simskolan. hur lång tid kan det ta egentligen! blir så irriterad.
Ska man behöva leva på sin mamma, och inte kunna göra nånting kul och behöva låna pengar hela tiden.
det borde inte få vara lagligt att dra ut med att betala ut sina anställdas lön så länge.

Jag vill ut och resa också. vill åka en trip till stockholm igen och bo på hotell och gå i affärer och äta frukost på cafe. Det var så roligt sist vi var dit. jag och R.

Sitter och kollar på det senaste DH avsnittet igen. såsåså spännande! herregud. får inte missa nästa avsnitt nu. komihågkomihåg



image55





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0