The comfort of fireflies long gone before daylight.

Åh nu är jag slutslutslut.
Det var bara andra dagen idag men det tar på kroppen när man är ovan.
Borde sova nu för ska upp klockan 6 imorgon igen men måste få ha lite tid för mig själv också. annars kommer jag må dåligt och bara känna mig stressad. Men det är så fruktansvärt skönt att ha nåt att göra på dagarna iallafall.
Har bara dom här 4 dagarna nu men det är ju alltid nåt. får ju mer sen.

Sundsvall i helgen var great success! förutom att marduks ena baskagge gick sönder två gånger på samma kväll så vi missade säker 2 låtar som dom skulle ha spelat så det var otur.

Men jag och sandra åkte iväg ungefär vid 10 från bräcke. först åkte vi ut till Birsta och shoppade, kollade i affärer. satt på ett fik en stund. jag köpte en klänning på Gina och ett par skor [ bara för att jag fick ont i fötterna av mina andra ]  men man måste ju passa på liksom. Sen vi var klar där ute så åkte vi in till sundsvall. gick och letade rätt länge efter en kinaresturang men ick. det slutade med att vi fick skämma ut oss med att fråga folk på gatan haha! Väl på resurangen tog det tid och evighet innan vi fick beställa. Jag drack lite rödvin och sandra cola som skulle köra stackarn.
Sedan tog vi det lugnt en stund innan den tusenåriga eviga väntan startade, han som hade våra biljetter kom inte förän strax innan det skulle börja. och då hade vi väntat i 2[?] timmar kanske. Förband var inbattle, det var najs men ingenting mot för vad marduk hade att komma med. Det var grisblod och röj som fasen. Jag och sandra längst fram såklart=)  Sen på söndagen åkte vi tillbaka till stan med Seb och jonas. Det gick ju finemang. Vi åt middag på kebabnånting och satt ute i solen att bra tag, najs som tusan. En riktigt lyckad helg! tack sandra.

Nu ska jag se Ghost whisperer och sedan försöka sova.

Bye.



it's way too late to think of 
someone i would call now
the neon signs got tired
red eye flights help the stars out
i'm safe in a corner
just hours before me

i'm waking with the roaches
the world has surrendered
i'm dating ancient ghosts
the ones i made friends with
the comfort of fireflies
long gone before daylight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0