Tell me you love me, come back and haunt me.

stormen håller mig vaken. det ilar i lederna och huvudet bankar. hatar såna nätter.
om bara blåsten kunde lugna ner sig så skulle det vara bra.

Imorgon blir det äntligen den efterlängtade fikan med michelle som vi har pratat om så länge men det har aldrig blivit av.
men nuså hoppas jag.

pengarna börjar sina med så jag måste ta och söka mer jobb så jag kan handla julklappar och sånt. skulle gärna shoppa lite nya kläder till jul och nyår med men vi får se om jag kommer ha råd med det.

Snart är det watain med, längtar oh så mycket. det kommer bli en jävla konsert det!

nu tillbaka till sängen och försöka sova några timmar innan jag måste upp igen.

godnatt/morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0