I swore I'd never fall again, but this don't even feel like falling.

Nu är jag hemma igen efter en hel helg hos fina sandra.
Har haft det så mysigt med massor av vin, god mat och trevligt sällskap.
vi har monterat nya möbler, gått massor i affärer och kalasat lite.

Nu är det snart ny vecka igen och jag önskar att nån ville anställa mig så jag kan börja få lön igen.
Det är hemsk tråkigt att inte ha några pengar. Man känner sig så fast liksom.

Om en vecka fyller min lilla lillebror 17. det känns helt sjukt att det har gått så fort.
Då ska vi ha lite släkt här hemma och äta fin mat och såklart så ska han få presenter!
även om vi inte är så nära som jag skulle vilja så är han den bästa brorsan man kan ha. världens bästa!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, kika på en callgirls dagbok och sen försöka sova.
Om det går.
Jag hoppas på en fin dag imorgon med värme och solsolsol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0