It's you or none, my damaged one.

Idag är det tisdag igen men dagarna känns som att dem kommer hullerombuller på något vis.
jag har inte fått mycket gjort idag men det var soligt och fint iallafall, så har varit ute med hundarna och stökat på lite hemma.
Jag längtar till helg igen, då blir det spelning på tings och kanske nån lite utgång. vi får se!

Vi var ute nu i helgen såklart. på torsdagen var det jag och johanna som var ut och på något vis lyckades hon bryta benet.
Jag tror inte jag har fattat det riktigt än. crazy.
På Fredagen så spenderade jag mestadelen av kvällen på akuten och höll invalidon sällskap och sen skulle den tuffing trots nygipsat ben ut på krogen! så vi åkte hem gjorde oss i ordning och åkte tillbaka till stan och satt oss på olearys en stund.
Sen på lördagen bar det iväg ut igen med michelle, simon och erik. kvällen började sämre men bättrade på sig.
så när vi senare gick till olearys igen så hade vi det riktigt kul! trots att det bara var jag michelle och erik på hela dansgolvet. själva =)

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen igen och kika om det är nåt att se på tvn.
hoppashoppas på sol imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0