In my repeated dreams you stare at me with an empty gaze. You turn your back on me and you search for more intriguing days.

okej uppdatering var det!
jag vet inte. antingen så kan man skriva hur mycket som helst
eller så är det helt stopp känns det som.

Men idag var jag iallafall in till stan och hälsade på stackars förvirrade farfar som har lyckats ramlat och slagit i njuren. men som tur var, så hade han tur, så han kommer nog få åka hem imorgon igen om inget nytt visar sig.
och han blir mer och mer virrig, han har ingen koll på vilken dag det är och idag glömde han bort vem jag var en stund. det är lite hemsk att det kan gå så fort, men han mår iallafall bra och njuter av livet.
så han får vara lite virrpanna om han vill!

I helgen blev det en massa livemusik igen.
först i fredags så spelade skye rider, ghostriot och the dead. och på lördagen gick vi och lyssnade på news from the front, och emma var hemma från göteborg en sväng så det var hur kul som helst att få träffa henne igen!
alla banden gjorde väldigt bra ifrån sig och det var ju så billigt att gå in med så man får ju passa på.
tyvärr blev det ingen filmkväll med fina Johanna som vi hade tänk men det tar vi igen senare!

Träffade sandra i fredags, som förövrigt också är sjuk stackarn, lungsäcksinflammation och vattensamlingar i lungorna och allt vad det var. Men vi kom iallafall överens om att jag ska bo hos henne ett tag, bara för att få komma hemifrån lite.
det kommer bli hur bra som helst!

Och nu vill jag faktiskt ha svar på nåt alla jobb jag har sökt, jag har ju skickat ut hur många ansökningar som helst och bara fått två svar än, så nånting mer måste ju hända tack!

Nu lite mera te och snart ska jag mysa ner mig i sängen och se om det är nåt på tvn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0