Its now or never.

Jag har hittat nåt nu som jag vill göra, och jag måste göra det. Även om det kanske inte kommer gå som jag vill så måste jag ju testa iallfall.
kan inte bli kvar här och fastna i den här skiten. nej, nu eller aldrig!
önskar bara att jag hade lite mer uppbackning från mamma. lite mer stöttning.
men hon ser bara det negativa i allt just nu verkar det som. och iofs är det inte så konstigt med allt tungt hon måste dras med.

Cypern var underbart, varm och skönt.
förutom att morsans karl gick mig så in i helvete på nerverna. tror det hade varit bättre om han hade stannat hemma, vi skulle behöva lite qualitytime bara vi familjen.
bruna och fina blev vi iallafall och fick vila upp oss rejält.

just nu sitter jag och kollar igenom en massa jobb, både här hemma och nere i söder.
Får hoppas att det är någon som nappar för det skulle förenkla en hel del.
Imorgon tänker jag åka in till stan och träffa sandra, vi ses alldeles för sällan nu.

Det här kommer bli bra. YES!


Kommentarer
Postat av: Fernandez AManda

Vad är det du vill göra då ?? Känner igen det där med att inte få så mycket feedback. Man blir så arg när man bara hör negativt.

Tro på dig själv Frida !:)



Om du inte hittar jobb så kan jag rekommendera Oslo, finns alltid jobb här !



KRAM

2009-08-20 @ 13:51:53
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0