Fold

en ny måndag och jag mår bra.
om någon timma ska jag ta bussen in till stan och förhoppningsvis träffa michelle.
och sen gå på navigatorc. men det är inget som jag ser fram emot.
jag går igenom alla kläder sålänge. plockar fram viker ihop och lägger tillbaka.
kom hem från aspås igår efter 3 dagar där.
det är vinter på riktigt.
snart julafton och jag har inte kunnat köpa några julklappar än men jag hoppas fortfarande att jag kommer få pengar idag eller imorgon så att jag iallafall kan köpa till Jonas och mamma.
jose gonzalez toner dansar ur högtalarna och in i mitt hjärta.
ska försöka hitta nåt ätbart och sätta mig i köket för en sen frukost.
jag ska plocka bort allt skräp och lägga fram några juldukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0