Spoke in the wheel

Idag var det söndag, jag sov alldeles för länge men det var bara för att mamma kom hem vid kvart över 3 inatt och tvunget skulle prata på om vad som hade hänt under kvällen så fick inte somna förän vid halv 6 på morgonen.

men när jag väl vaknade så kikade vi på skidskyttet och sen satte jag igång att baka kavring. 2 st.
fick ringa till famor för lite råd men annars gick det bra.

imorgon bär det av in till stan för att fixa lite papper och pengar. 
jag hoppas och tror att jag kommer hinna få litegrann innan julafton så man kan handla lite julklappar och annat nödvändigt som nya underkläder och schampo.

pappa ringde ikväll, han pratade på ett tag om min gamla förstärkare till gitarren som simon kanske ville låna, han skulle ringa upp om en stund men nu är klockan 01.09 så det känns väldigt tveksamt.

Nu ska jag stänga ner, lägga mig och försöka somna.



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0