when i was young

Idag är en bra dag.
började med att gå ut på en timmas promenad i solen och snön. så skönt och vackert.
pratade med fina michelle i telefonen som ska till stockholm.
kom hem och lagade lite tacos till lunch.
Sen satte jag igång med pepparkaksbak, jävla piss shit va dåligt det gick.
1/3 av pepparkakorn gick ju sönder och jag blev bara argare och argare.
Men nu har jag lugnat ner mig och ska försöka en gång till.
Det här blir nog bra.
Lyssnar på fin musik och huset är tomt. lugnt och skönt.
Hundarna ska få komma in i värmen nu med och få lite mat i sina magar.
Jag pratade med louise i telefon och det är alltid en upplevelse. Och det ska bli så kul att se henne igen när hon kommer hem.




Kommentarer
Postat av: lois

haha ACTION!

2009-12-01 @ 17:10:11
Postat av: frajda

YES!

2009-12-01 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0