Halo.

Idag är det onsdag, och jag kunde inte somna inatt så det slutade med att jag var vaken fram till klockan halv 10 imorse innan jag deckade av ren utmattning. Jag hatar det.
Måste försöka vänja bort mina konstiga dygnsrytmer helt. Det har blivit bättre men inte bra.
Ikväll satt jag bänkad fört framför vänner och sen topmodel. som börjar lida mot sitt slut.
Marjori är ju väldigt speciell och jag gillar henne men tycker att analeigh borde vinna.
Men det kommer ju bli sam eller m'key som tar hem det såklart.

Har fått nåt sorts beyoncefnatt! eller jag gillar inte alla låtar hon har gjort precis, men det är några få som har satt sig rejält.
Kan inte sluta lyssna på dem. Låtarna ger en speciell känsla som känns bra, så kommer inte sluta på ett tag heller.

Snartsnart kommer Sandra hem från linköping, längtarlängtar!

Nu ska jag lägga mig i sängen, kika lite på tv, lösa korsord och äta lite riesen tack snälla, söta mami och hoppas på att jag kommer kunna somna helst innan klockan tolv. senast ett!

Love


Everywhere I'm looking now 
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more


Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night

You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget

To pull me back to the ground again



Kommentarer
Postat av: sassa

Ja snart kommer jag hem & då ska vi mysa med fika på stan & massa annat=)

förresten opeth spelar här istaden i vår=)

2009-02-05 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0