Im screaming at the top of my voice.

De enda gångerna jag kommer mig för att skriva här är när jag inte kan sova.
men det är skönt att kunna få ur sig lite om allt.
det är så så så drygt när jag inte kan sova. kan inte sluta tänka på allt, och är verkligen dålig på att släppa saker och ting som hänt eller sagts, eller inte hänt.

Imorgon åker mami till umeå och ska på en plasticsurgery-klinik. då kan man tro att hon ska göra ett ansikstlyft eller bröstförstoring men så är inte fallet.
det är fula åderbrock som hon har på benen som ska bort.
jag tror hon kommer må bättre om sig själv bara av det. hon som gillar att ha kjol på sommaren.

SandraE är hemma med, vi hängde ihop större delen av måndagen och det var så kul att träffas igen!
längtar till torsdag då vi slår våra partyhuvuden ihop och går ut på g3 förhoppningsvis.

nu tror jag det blir mera korsord och lite sneglande på tv och sen försöka somna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0