This silk lassoo around my neck It´s pulling me down, down gently.

Idag är det fredag, fredagar brukar oftast vara den dag jag är på bäst humör men inte nu.
ska iallafall förhoppningsvis åka in till sandra och få lite trevligt sällskap sen. om hon inte är upptagen.

Mamma lagar god mat som vanligt och det luktar gott i hela stugan här.
lyssnar på fin musik och ska ta ett gott glas vin sen.
kanske 2. eller 10. beroende på vart kvällen bär.

Åh jag vill spola tillbaka tiden i ett år ungefär just nu. då allting var som bäst.
Jag ska sluta bli så involverad i allt jag gör och i alla jag träffar. sluta oroa mig hela tiden. och lära mig sova på natten så jag kan ta vara på dagarna.
kanske sluta snusa. men inte just nu.





Visst, det har varit dåligt länge, men jag är ändå lite heartbroken. och kommer nog vara det ett tag.

if only yu could see how im hurting, just for you.

Kommentarer
Postat av: sassa

Gör mig så ont att du mår dåligt och jag är så jävla långt ifrån dig och inte kan stötta dig tillräckligt! Men kämpa på babe, du är bäst!

2009-02-27 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0