Vinnaren.

Idag är en bättre dag. lite lättare, lite gladare. trots lite bakfylla.
Ikväll spelar veronica maggio på olearys, och jag tror det skulle göra mig gott med lite svängig skön livemusik.
har inte bestämt om jag ska gå än, men troligen.

Igår var en trevlig kväll med. vi satt hemma hos sandra först och drack lite vin och lyssnade på gamla låtar.
och sen gick vi ner på g3,var lite trögt i början som vanligt men det blev bättre och bättre.
tog halv 3 hem men den var oh så trög. önskar att jag hade tagit den tidigare bussen. kom hem, svullade lite mat och stupade i säng.

vaknade med solen i ögonen idag och jag tror det gjorde mig lite gladare.( iaf om man jämför med mitt annars hemska morgonhumör=P)
längtar till sommaren!





" Lördagkväll, sitter ensam på en öde perrong 
nynnar samma sång
minus sju
röker fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad
stackars mig för ingen bryr sig om lilla jag
orkar inte längre vänta på
att imorn blir en bättre dag
Som i en gammal sång
som spelar på min grammofon
vill höra samma sång
där allt blir bra imorn "






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0