It's the beat my heart skips when I'm with you. but i still don't understand

Imorse vaknade jag klockan 5.
helt galet, och jag somnade inte ens tidigt igår. om jag ändå hade ett jobb så jag kunde göra nåt av det.
jag visste inte ens att jag hade det i mig, att kliva upp så tidigt. eller att vakna så tidigt utan ens en väckarklocka!
crazy.

Idag ska jag försöka få till någon ordning här med alla kläder som ligger överallt.
Har funderat på att sluta snusa med. men vet inte om jag är så stabil så jag kommer kunna klara mig utan.
Men har inte köpt snus på ja, några dagar nu iallafall, och har lyckats klara mig på de få jag hade kvar.

Och jag vill klippa mig. har ingen som helst frisyr nu. det bara tovar ihop sig allt långhår.
Lite mer uppklippt skulle ju inte skada. och måste färga utväxten snart. det börjar synas lite för väl. 2-3 cm.

sandra skrev nåt om blommor i sin blogg och jag ser här nu att min enda blomma är helt död!
den stackaren har ju inte fått vatten på år och dar. jag har aldrig kunnat hålla liv i mina blommor. mamma däremot är jävligt skillad på växter och sånt. önskar jag kunde jag med.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tyvärr inte hjälpa dig med blomman, men frippan fixar jag när jag kommer hem snart!!

2009-01-29 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0