Ive given my everything. My head, my heart, my mind and my wing

Idag vet jag inte.

känner inte för att göra nåt speciellt men vill ändå inte bara sitta hemma.
michelle med flera ska ut, och det vore kul att följa med. men dom ska gå på news som vanligt och det känner jag inte för.
fick ett telefonsamtal av seb inatt klockan 00.15 men det var bara massa liv så han var antagligen ute på stan nånstans.

Imorgon ska vi åka in till stan vid fyra. jag mamma jonas och n-o. vi ska äta god middag på s&v och sen ska vi gå ner på storsjöteatern och kolla in revyn. det var några år sen vi senast var på den så det blir nog charmant. dom brukar ju ha massor av roliga sketcher, dans och sång. i like.

Pratade med pappa idag med så ska nog dit på söndag. och få min julklapp, eftersom det inte blev nåt av runt jul och jag har ärligt talat inte orkat bry mig.
Han måste opereras med. det verkar bli ett jävla ingrepp för dom måste ta bort en del av lårbenet och sätta dit nytt.
Det var nåt med höftkotan som var fel. uschusch. men förhoppningsvis går allt bra.


Hard to believe how people move.
Falling out of love with you
Tearing down all the walls and love chaos.
Thought again of driving by
the place we met you and i
were it starter how we lived
togheter always.
You came down that summer
i started to dance, remeber.
Everything not a thought of you
and i lied and laughed to.
Maybe to forget you

My heart still beats for you.
After all its always you.
I come back to you







Kommentarer
Postat av: sassa

Hoppas du får en supermysig kväll babe!

2009-01-24 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0