mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Måndag idag och jag har inte sovit något inatt. jag vågade inte somna för då vet jag att jag kommer sova bort hela dagen.
vill få något gjort.
sitter och lyssnar på maggio och ska snart koka lite te, äta några hårdbrömackor, sätta mig och titta på vakna med the voice och se om dom har några roliga gäster idag.
Sen ska jag försöka få någon ordning i min garderob. och sen ringa runt och söka jobb.
saknar r. när han är här har jag iallafall alltid sällskap och någon att bara vara med.
men det ordnar sig.



Hjärtat brinner, jag springer,
stannar när du märker att jag förföljer dig
För mycket vatten ska rinna under många broar
innan jag glömmer dig

Kommentarer
Postat av: sassa

Men babe, viktigt med sömn ju!=/

2009-01-19 @ 18:13:33
Postat av: frida

Jo jag vet, men det är hopplöst. har inga rutiner kvar. det suger!

2009-01-19 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0