sing with me

Det har varit en fin jul och nyårsafton blev wonderful trotsallt.
Jag kan inte sova som vanligt, rickard ligger och myser under täcket och sover så gott. önskar att jag kunde somna lika fort som honom. ikväll var seb här igen, vi kikade på tv och sen åkte vi en sväng runt stan. till statoil bl. a så jag fick köpa ramlösa och en korsordstidning.
Imorgon ska vi banne mig in till stan, jag har inte varit in och kollat på rean en endaste gång.
hopas att dom kanse har nåt fint, billigt som man kan slå till på.
Rickars ska ringa tatuerare och höra om det kanske finns nån som har någon tid för honom inom den närmsta veckan.
På lördag blir det mest troligast utgång och lite party.

Det blir braaaa.


I know what nobody knows
Where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
You got to lose to know how to win

Half my life is in books' written pages
Live and learn from fools and from sages
You know it's true
All the things come back to you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0