I tell my love to wreck it all, cut out all the ropes and let me fall.


Idag har jag målat naglarna igen. och sen blir det peeling på min stackars flagnande hud.
Vi ska laga tacos och äta tillsammans. och så ska jag gå på en långpromenad med hundarna och kanske komma ihåg att ta med mig mp3n så jag får lyssna på lite fin musik samtidigt.
Imorgon hoppas jag på livemusik på paus. om jag inte får för mig att åka tillbaka till aspås ändå, men det blir nog efter helgen när vädret har ordnat upp sig lite, om det gör det.
Pratade med R idag, det kändes bra. han förstår faktiskt vad jag menar när jag pratar om saker och ting. oftast.
Och han verkar må bra, riktigt bra. och det gör jag med. synd att vi inte kan må lika bra tillsammans.
Nästa vecka ska jag börja ta fram och prova vilka kläder jag ska ha med mig när vi åker långtlångtlångt söderut den 6 augusti. bikinibikini, tunikor, klänningar och sandaler. och en hel del solskydd såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0