Like a frozen glimpse of butterflies on a clourized celluloid sky.

Idag är det fredag och ikväll drar krogstråket igång. hysteriinhysteriiiin.
Men iallafall så kommer sandra hem från götet oh i love it. så ikväll är det hon och jag som gäller.
först har jag fått uppgifter av mamma. det ska skuras toaletter och dammsugas.
Också måste hundarna få komma ut och gå lite också, men det ska nog hinnas med det också.

Igår var jag med michelle, och vi slappade gärnet. förutom när det blev våldsstopp i avloppet när hon duschade så vi fick hinka lite vatten och sitta och försöka få igång skiten.
Men det ordnade sig när hennes mamma kom hem och hällde i nånting frätande.

Och jag funderar på stockholm. vi får se. det vore härligt att testa någonting nytt iallafall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0