We love until we bleed, then fall apart in parts.

Igår kom jag hem efter att ha varit i Aspås i 3 dagar. Jag älskar det stället. Har skrapat bort gammal färg på fönster och målat nytt. och tvättat fönster och lekt massormassor med lillhunden Sven. väldens sötaste! 
Och jag saknar vårat gamla hus och gården och alla djur.
det måste nog ha varit det dummaste vi har gjort i våra liv att lämna den platsen.

Idag skiner inte solen så nu ska jag försöka få lite gjort här hemma. och sen fixa lite med migsjälv också.
Måla naglarna, ansiktsmask och sen får vi se om jag hinner med någonting mer för rummet här börjar bli äckligt på riktigt så måste ta itu med det innan det börjar krypa bland dammtussarna.

Tänkte åka in till stan senare också och handla på bolan så det är klart tills imorgon, för då hinner jag ju inte. Jag har blivit ombedd att spela på ett sk namnkalas, ungefär som ett dop fast lite mindre kyrkligt skulle jag tro.
Har två söta låtar som kommer passa bra så jag hoppas dem blir nöjda!

Nej nu ska jag sätta igång lite peppmusik och sen sätta igång med städandet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0