Chances are..

Jag trodde att det skulle regna och vara grått idag men jag hade felfelfel. tack och lov!
Ny vecka, nya tag och fler jobb att söka.

Helgen har varit wonderful. I fredags firade vi tidig morsdag.
Jag och jonas lagade supergod middag och bakade chokladtårta och så drack vi massa gott rosévin.
Mamma fick en bukett med gerberor och 5 flaskor med olika LDB duschcremer och bodylotions.
jag hoppas hon blev nöjd och glad.

I lördags så tog jag och johanna och åkte in till stan. jag blev bjuden på middag på nya paus.
Det var riktigt snyggt och fräscht där.
vi åt världens största hamburgare och kanske också den godaste! tusen tack fina johanna <3
Sen mötte vi upp med louise och erik och gick och satt oss i solen på österäng.
Johanna hade gjort god drink som vi drack ur marimekkoglas! 
Sen när solen försvann tog vi en sväng till news, och sen till g3 där vi inte kom in, och sen till sist tillbaka till nya paus där vi satt tills det stängde. efter stans trögaste buss hem var det nästan dagsljus ute igen. jag tackar den som uppfann persienner.
Och jag saknar R.
Det var nog allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0