Oh, you crawled out of the sea, straight into my arms!

Det har varit ännu en härlig helg med en massa kalasande.
fruktansvärt tråkigt väder men vad gör det när man har så fint sällskap.
Har varit i Nordannälden en sväng med, där drack vi massor av gott vin, mousserande, vitt och rött.
Spelade rockstar, lyssnade på en massa gamla godingar och sjöng så högt vi kunde.

Just nu skiner solen fram lite genom de gråa tjocka molnen, för första gången på väldigt länge känns det som.
Idag var jag inne och träffade min jobbcoach, vi tittade igenom mitt personliga brev.
Det blev en hel del ändringar men bra blev det tillslut!

Jag har köpt en ny korsordstidning som jag ska pyssla med, också lyxade jag till det med en påse djungelvrål.
Måndagslyx. det gillar vi!
Sitter just nu och lyssnar på Laura M. helt underbart. musiken, texterna och känslorna.
Funderar på att duscha, eller så fortsätter jag att vara skitig ett tag till. vi får se helt enkelt.

Opened up his little heart
Unlocked the lock that kept it dark
And read a written warning
Saying I'm still mourning
Over ghosts that broke my heart before I met you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0