Sweet escape.

Lite lättare, lite gladare.
Fick äntligen pengar idag så imorgon ska jag in på stan och handla
lite nya kläder och annat som behövs som schampoochbalsam och kanske snus.
har inte bestämt mig än. är väldigt sugen men känns lite dumt att man ska börja nu igen
när jag hållit mig en vecka. vi får se helt enkelt.
Och imorgon ska jag träffa Michelle en sväng och sen
ska jag och Sandra äta middag och dricka vin.
Vet inte om jag ska ta och bjuda kvinnan på restaurang
eller om vi ska köpa hem nåt men jag längtarlängtarlängtar.
Måste in på nåt som heter arbetslivsresurs imorgon också och hämta nåt papper
men det lär ju gå snabbt som attan hoppas jag.

Sitter och längtar tillbaka till turkiet och tunisien.
ska bli så skönt om vi åker utomlands sen i agusti.
även om det blir annan destination nudå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0