we'd name her fire, because the water is worn.

Solen skiner, skiner, skiner och skiner. Oh i love it!
har haft massor av härliga dagar med härligt sällskap och en hel del kalasande.
I går kom sandra min älskade med vin och godis, vi satt ute på framsidan här i värmen och spelade musik och rökte vattenpipa och sen som vanligt fick vi lust att åka in till stan och kolla läget. men det blev väldigt lugnt.
vi beställde in lite mat och en varsin dryck, försökte prata men stördes rätt bra av ett gäng fulla norkar som sjöng och skrek.
Jag blev lite sentimental och överlycklig ett tag och grät en skvätt, men det var bara positivt.
hade en så härligt kväll! vi kom hem till tolv och då hade michael jackson dött. det känns lite overkligt faktiskt.
trodde han skulle hänga med i minst 20 år till jag.

anyway, ikväll ska la familia grilla, äta gott och dricka lite här hemma.
sen hänger jag nog med brudarna vart det nu än bär av.
kärlek till er som förgyller mina dagar och får mig att må så bra !





Kommentarer
Postat av: Michelle

Love you kompis!

2009-06-29 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0