who he think he is?

Idag började jag på arbetslivsresurs och det känns bra. fick kliva upp tidigt som tusan. Om man jämför med hur länge jag har sovit nu innan när jag har varit ledig. Och vi gick igenom lite papper och pratade lite om vad vi kommer göra.
Det är väldigt mycket mer hårdare tag än vad det var på af men jag tror att jag behöver det just nu.

Och halva dagen har jag varit arg, så jävla arg. har svurit och grinat om vart annat.
Karljävlar säger jag bara. UÄH!
Nu ska jag fortsätta med att vara singel, glad, kämpa för sånt som betyder nåt, festa, njuta av sommaren och bara umgås med människor som jag verkligen bryr mig om och som gör mig glad och får mig att må bra!

Så det var nog det jag hade att säga just nu.


Kommentarer
Postat av: Sassa

Låt tårarna & ilskan få komma ut lite, det behövs alltid. Men sen fan ska karljävlarna vara glömd & man ska bara tänka på sig själv ett tag & ha kul=) T.ex shopping, rockbaren& metaltown med mig;)

2009-06-09 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0