For me it is red or nothing, hey-ho my lover will go.

Åh nu börjar det närma sig helg igen iallafall. tur för mig.
Imorgon ska jag först ta mig iväg till arbetsförmedlingen och sen till bolan och handla några öl som jag ska ha på fredagen.
sen på kvällen ska vi först hem till kusin micke som har fyllt år. och efter det bär det av upp till oscars där irländska ska spela och så ska vi fira erik som fyllt 21. grattisgrattis till erik älskade vän!
så imorgon blir en fullspäckad dag.
sen blir det fredag, och så ska vi ju såklart ut igen. vi ska nog prova på huset igen. det var riktigt bra där. också kan jag gå mellan heaven 'n hell och dansgolvet hur mycket jag vill. chaarmaant.
men på lördag ska jag nog stanna hemma och dricka nån öl och kolla på hockey. kommer nog inte få något sällskap men det blir nog bra ändå tror jag.

Idag var det så härligt ute, jag tog med mig hundarna och gick ut och gick. ner till ope, runt och upp till ängsmon igen. och när jag kom hem hade tiden flugit iväg och det hade gått en hel timma redan. men det var oh så skönt att vara ute och gå.
sen åkte jag in till stan en sväng och träffade michellen. trevligttrevligt!
Jonas lagade maten idag och det blev laxfile på en bädd av morötter och purjolök med en jättegod dillsås som han hade lagat ihop i ugnen. sjukt gott var det! han borde bli kock han.
Nu ska jag försöka lägga mig och sova. om det går. det är så trögt att somna så det är inte sant.
men hoppashoppas så jag är pigg imorgon.

goodnight.

Caroline Winberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0