flaws and all

Måndag idag och jag har inte gjort ett skit på hela dagen än.
men ska väl komma igång med lite städ och sånt snart.
kikar på gossip girl just nu och funderar lite.

I lördags var det spelning på tings, banden vi såg var Unleashed, Belphegor, devian och diabolical. riktigt riktigt bra men man skäms lite för östersund, det var så lite folk där så jag tycker synd om de banden som kommer hit och spelar.
jäkla skitstad. Och jag blev så opepp och trött senare och så irriterad för att en viss person, som jag verkligen inte klarar av följde efter oss vart vi än gick och bara var jobbig så jag åkte hem redan klockan 00.15.
Men på 7 dagar har jag alltså sett 7 band. det är ju ändå bra gjort.
men nu är pengarna slut på riktigt.
hoppas det kommer en påfyllning snart.

skickade in alla papper till utbildningen i fredags med så jag hoppashoppashoppas att jag kommer in.

Nu ska jag ta nåt att äta och sen ta en promenad, om det inte blåser förmycket ute. det ser lite stormigt ut.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0