I shot my man yesterday i did it good.

Idag är det tisdag och min dygnsrytm är helt fucked up igen.
Det gick så bra innan, jag somnade i hyffsad tid och vaknade i hyffsad tid men nu. nu har jag börjar ligga och vrida och vända mig till klockan 5 på morgonen och sover sen bort hela dagen. det är hopplöst.
R har åkt hem nu så nu har jag min alldeles förstora säng för mig själv igen.
Jag skulle nog ha köpt en lite mindre när jag köpte en ny.

Jag tror jag skulle ha varit på AF idag men jag är inte säker. jag skickade ett mail till en av handledarna men fick inget svar.
och jag tänker inte åka in till stan i onödan.
Tror jag ska testa att ringa på nåt äldreboende ändå och höra om dom behöver extraarbetare. det är ju alltid nåt iallafall.
även om det är det sista jag vill jobba som, jag ville ju prova på något nytt men det händer ju inget. jag söker hur mycket jobb som helst men får inte napp.

Nej nu ska jag gå ut medans solen lyser. ta med mig hundarna på en långpromenad och rensa huvudet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0