Maybe we are the damaged ones.

Idag är det måndag igen och allt är som vanligt.
pigg och glad men lite trög och okoncentrerad.
sitter och gungar med i fina anna ternheims låtar. underbart.
skulle lätt betala 300 till för att få se henne igen.
Var ute och gick en sväng med ziita, lika lugn och cool som vanligt hur mycket hundar man än möter.

Imorgon bär det av till arbetsförmedlingen igen. åh om jag kunde få slippa det.
om jag ändå kunde fått brja på utbildningen istället men icke.
"du är inte prioriterad för att du har gått ut gymnasiet med nog bra betyg" jävla skitsnack. hur ska man komma någonstans i det här samhället om man inte får plugga fast man vill, kan och för att man har nog bra betyg.
jag ska nog försöka börja kolla på utbildningar i götet istället. och kolla om man hittar nåt som kan passa mig.
får hoppas på det bästa.

nu blir det mera ternheim och en kopp kaffe tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0