My love can also be a killer machine.

På fem dagar har jag hunnit se både veronica maggio, nina kinert OCH anna ternheim.
Det är verkligen lite tröst för själen med massa härlig livemusik mitt i allt annat som trycker ner en till botten.

Nina kinert hade jag bara hört nån låt av innan men det var verkligen en hitt, hela hon.
hennes musik kändes som nåt annat än vad jag hade hört innan iallafall.
underbart.
Och ternheim var lika wonderful som vanligt, hon är så söt, har sånt härligt scenspråk och musiken är nåt av det bästa.
hade inte ens tänkt att gå ikväll men som tur är har jag michelle som övertalar mig. det här gjorde mig gott.
Men nu är pengarna slut. och det tar nog ett tag innan jag får mera. så antagligen hemmahelg i helgen.
om jag inte lyckas skrapa fram några slantar.
Men nu är jag trött, ska kanske se ett avsnitt av lost på 4an som kör repriser och sen se om jag kommer kunna somna.

com-com-com combat lover.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0