say-say-say-say your name where you come from, I will not tell a soul.

tisdag idag, men jag var helt totalt säker på att det var måndag.
jag hade tur att få ett samtal av fina michelle som var på bra humör och sa att jag skulle komma in till stan så vi skulle kunna fika och ses lite. wonderful!
loving hennes ideer och tankar.
idag kom hon på att vi skulle konstruera en satanistdildo som var svart med horn,
sprutar eld och blod och säger hail satan. det kallar jag fantasi,
och hon tog tydligen inspiration från mig så man får tacka. haha!

Fick ett samtal från storsjöbadet med, och dom ville ha ett möte med mig så det känns bra!
hoppashoppas jag kan få det som sommarjobb. det vore hur bra som helst. så kanske man får fortsätta där sen. det vore topnotch!

nu ska vi snart äta middag och jag måste fortsätta på rummet. pyssel och stök.
på fredag bär det av på g3 med michellen, johanna, johanna, sinom och forhoppningsvis erik! det var alldeles för längesen nu.



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0