White girls of the North

Fick lust att skriva lite mer så fortsätter väl då.
Sitter och lyssnar på feist och Ellen och lite annat.
och jag vet att det finns tusen andra låtar som jag har tyckt om såsåså mycket men kan inte minnas dem.
och det är så synd. skulle ha skrivit upp mera så man hade haft kvar till sen.
tex så har jag inte lyssnat på anouk eller alanis morissette på flera år. dom gamla godingarna.

Idag har jag druckit mera kaffe än vad jag skulle ha gjort på 2 veckor annars.
inte bra för magen men oh så gott, och mysigt. i like it.

Nu börjar desperate housewifes. får inte missas!

So we just skirt the hallway sides
A phantom and a fly
Follow the lines and wonder why
There's no connection



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0